Расписание

«Бекітемін»
«Сармат» мамандандырылған
мектеп-лицей-интернатының басшысы
«___»____2023 ж_______ Е. Тоқбаев


«Сармат» мектеп-лицей-интернатының тәрбиеленушілерінің күн тәртібі

№ р/с Іс шаралар Уақыт, сағ.мин. Ұзақтығы, мин
Басталуы Аяқталуы
1 Жеке құрамның ұйқыдан тұруы 6.10
2 Таңертеңгі дәретханаға бару 06.10 06.20 10
3 Таңертеңгілік дене жаттығуы 06.20 07.00 40
4 Таңғы жуыну, төсек орындарын жинау, бөлме және аумақты жинау 07.00 07.45 45
5 Таңғы тексеру 07.45 07.55 10
6 Таңғы ас 08.00 08.20 20
7 Жеке құрамды сабаққа тарату 08.20 8.30 10
8 1 сабақ 08.30 09.15 45
9 2 сабақ 09.20 10.05 45
10 3 сабақ 10.10 10.55 45
11 2-інші таңғы ас 10.55 11.20 25
12 4 сабақ 11.20 12.05 45
13 5 сабақ 12.10 12.55 45
14 6 сабақ 13.00 13.45 45
15 Түскі асқа дайындық 13.45 14.00 15
16 Түскі ас 14.00 14.30 30
17 Жеке уақыт 14.30 15.00 30
18 Қосымша сабақтар, әскери-патриоттық жұмыстар, тренингтер және т.б 15.00 15.45 45
19 Өзіндік дайындық 1 сағат 15.55 16.35 40
20 Өзіндік дайындық 2 сағат 16.40 17.20 40
21 Өзіндік дайындық 3 сағат 17.25 18.05 40
22 Спорттық секциялар, үйірмелер жұмыстар 18.10 19.10 60
23 Кешкі асқа дайындық 19.10 19.30 20
24 Кешкі ас 19.30 20.00 30
25 «Хабар» телеарнасынан жаңалықтар көру 20.00 20.30 30
26 Жеке уақыт, ертеңгі күнге дайындық 20.30 21.20 50
27 Кешкі серуендеу, тексеру 21.20 21.40 20
28 Жуыну, ұйқыға дайындық 21.40 22.00 20
29 Ұйықтау 22.00
Ескертпе: тәуліктік кезекшіліктік тарату, нұсқаулық күнделікті сағат 16.30-17.00


Информация о школах





Президент Республики Казахстан Касым — Жомарт Токаев в ходе четвертого заседания Национального совета общественного доверия от 21 октября 2020 года отметил, что казахстанские школьники имеют низкий уровень читательской грамотности: «Результаты авторитетных международных исследований показывают, что у наших школьников не на должном уровне развиты навыки читательской грамотности. Поэтому привитие высокой культуры чтения, развитие читательской грамотности должно стать одним из приоритетных направлений образовательного процесса в казахстанских школах. Интерес к чтению, познание окружающего мира через книги должны формироваться у детей со школьной скамьи. А библиотека должна быть местом средоточия этого интереса, проводником в увлекател.